Pages

11. dec. 2011

Stuff



Tiden flyver afsted. Ligesom den har gjort de sidste par uger.
Fredag var jeg i skole, selvom det var hårdt. Har jo kold lungebetændelse, men er stadig ikke helt på toppen, hoster, har ondt i hovedet og halsen. Og så har jeg det nogle gange som om, at mine lunger sidder udenpå. Det er så ubehageligt at kunne mærke noget, man ikke normalt kan mærke.
Men det var rart at se mine venner igen. Senere bagte vi småkager og julehyggede hos nogle venner. En tradition som er noget så hyggelig. Om aftenen tog jeg hjem til Magnus og hyggede, hans søster Jasmin havde fødselsdag i lørdags, så der stod vi tidligt op, og Magnus vækkede hende med sit Venezuela-horn eller hvad det nu hedder. Det var hyggeligt med bagerbrød og snak. Senere lørdag tog jeg til København med familien, hvor vi hyggede på Strøget indtil vi frøs og kørte hjem.
Og idag? Der har vi gjort rent, skøjtet, spillet og drukket varm kakao og om lidt tager jeg til Roskilde med mor og køber julegaver og ser New Years Eve i biografen.

Min hår er uglet og mine øjne er trætte. Have a nice day guys! Kys til jer.

Ingen kommentarer: