Pages

22. dec. 2011

It ain't christmas yet




Jeg nyder at have ferie. At man kan gøre hvad man vil, hvornår man vil og at man har tid til rent faktisk at kede sig.
I går, da vi havde været til juleafslutning på skolen, tog jeg sammen med en flok af de skønneste mennesker ned og skøjtede. Jeg er så lykkelig for mine venner, de forstår mig. Og så har vi den sygeste humor. Da vi var godt frosne, gik et par stykker af os på kinesisk restaurant. Det var sygt hyggeligt, og jeg spiste waaaay to much. Da vi havde spist is, skyndte jeg mig hjem og pakkede en taske og så tog jeg op til en af de skønne mennesker, jeg skal gå i klasse med efter nytår. Vi var fem, og gud hvor var det hyggeligt. Vi blev godt beduggede, men det var den skønneste aften.

Dagen i dag er gået med rengøring, julegaveindkøb, julegaveindpakning, hygge, musik og følelser. Det er så underligt, at det er jul lige om lidt. Jeg er slet ikke forberedt. Verden er slet ikke klar til at holde jul endnu, der er ikke noget sne.
I morgen kommer til at gå med familiehygge, risengrød, pakkeleg, julegaver og mere familiehygge.

Jeg kunne godt bruge et kys fra min kæreste og en god film in the moment.
Hvad bruger I ferien på?

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Taak! Jeg er sikker på, at du også kommer til at se så godt ud til nytår! <3