Pages

9. nov. 2011

When time goes by so fast, you don't even notice


























Tiden flyver afsted, og jeg føler egentlig lidt, at det går en anelse for stærkt. Der er alt for mange ting, der skal nås, opgaver der skal afleveres, lektier der skal forberedes og venner der skal plejes. Jeg ville ønske, mit liv lige pt var mindre kaotisk og mindre fyldt med aftaler, men alligevel elsker jeg det. Jeg kan godt lide at være på farten og lave noget hele tiden, men jeg kan også godt lide at slappe af. Det bliver man nødt til, når det hele går så stærkt.
Heldigvis skal jeg ikke have lavet andet til i morgen end to fysikopgaver, så der er tid til at slappe af, se Desperate Housewives og hygge med Torsten og Karoline.

En anden ting, der fylder rigtig meget lige nu, er det med Magnus og at jeg ikke kan holde til at gå op og ned ad ham konstant. Det har ordnet sig sådan nogenlunde, vi har snakket om det, og jeg har nu meget mere tid for mig selv. Det er rart, men vi har stadig ikke helt fundet balancen endnu. Det skal nok komme, det krydser jeg fingre for.

Tak fordi I hænger på og tak fordi I læser med! I er skønne! <3

Ingen kommentarer: