Pages

29. nov. 2011

Thoughts from deep within

Er det noget, jeg gør?
Jeg bliver såret gang på gang, når du giver mig følelsen af, at du ikke gider mig, af at jeg ikke er god nok. Jeg har lyst til at råbe og skrige og gøre noget ved det, men jeg elsker dig for højt. Det er ikke meningen, at det skal være sådan her. Det er ikke rart. Men hvorfor fanden gør det det mod mig? Det er svært at være glad og have det godt, når man har det sådan. Det er svært at glemme, det er svært at glemme dig. Hvad laver du nu? Tænker du på mig, eller er jeg gemt væk? Når du gør sådan noget, når det bliver ved at ske igen og igen, tænker jeg nu, om det virkelig er sådan, det skal være. Vil jeg have, det skal være sådan? Jeg kan godt lide de skyfrie dage, men der bliver flere og flere overskyede. Du gør mig lykkelig og får mig til at føle mig hel, komplet. Men er det virkelig det værd? Er det virkelig det værd, når du sårer mig sådan?

Ingen kommentarer: