Pages

1. nov. 2011

Mess all around me

Alt er bare galt lige nu. Alt er bare galt her i min verden. Jeg føler det sådan, og jeg er egentlig på randen til at tude. Jeg er træt af lektier, skole, mørke morgener, kulden, tørre hænder og uglet hår, dårlige hårdage, ligninger jeg ikke kan få til at gå op, at jeg på ét bestemt punkt er som jeg er, at min computer og skolens internet ikke kan fungere sammen, at jeg er så træt, venner der ryger, at der er så mange ting jeg gerne vil men som jeg ikke kan eller har mulighed for, vinterjakker, facebook, at jeg ikke kan acceptere at det godt kan gå mig godt når det nødvendigvis ikke går godt for andre, tunge tasker, irriterende personer.
Tror jeg vil gå i seng, trække dynen helt op over ørerne, se en film inden jeg skal sove og tænke på alle de dejlige mennesker, jeg har i mit liv. Og så håbe på, at det alt sammen er væk i morgen, når vækkeuret ringer.

Ingen kommentarer: