Pages

18. nov. 2011

It turned out to be a no-go


























Jeg fik ikke jobbet.
Selvfølgelig er det ærgerligt, og selvfølgelig er man inderst inde lidt skuffet. Men det underligste er, at jeg egentlig synes, det gik rigtig godt. Og det synes jeg stadigvæk, at det gjorde. Jeg ved ikke, om jeg er ked af det. Det er ikke sådan, at jeg sidder og græder, overhovedet ikke. Men alligevel havde jeg da håbet på at få det. Også fordi at det er min første jobsamtale nogensinde. Men nu har jeg prøvet det, og nu er det tid til at holde hovedet højt og blive ved med at prøve. Så skal der nok komme noget en dag.

Har I nogensinde prøvet, at blive 'afslået', og hvordan føltes det egentlig?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg var til fire samtaler, og jeg fik først et job ved dem femte:-) Der er tit ret meget konkurrence om at få et job, så selvom man syntes at det gik ret godt, er det desværre ikke altid nok! Det skal nok komme på et tidspunkt.. Men selvfølgelig er det skuffende:-)