Pages

12. nov. 2011

I feel good






































Jeg har det godt. Selvom mit liv har nedture, så fylder opturene en hel del mere. Jeg styrker venskaber, skaber minder og tænker tanker, som får mig til at smile. Mine venner gør mig glad, får mig til at le og synes, at livet er vidunderligt. Jeg føler, at jeg lever, og jeg elsker den måde, jeg lever på.
I går var jeg til Hapkido med nogle af mine venner, og det var pisse fedt. Jeg havde forberedt mig på at dø, men det var slet ikke så hårdt, som jeg havde regnet med. Vi grinte og hyggede os, selvom vi lavede mavebøjninger og armstrækninger, øvede spark og rullefald og teknikker. Bagefter tog mig og to gode venner hjem til Magnus, hvor vi drak og spillede kortspil og havde det fedt.
Jeg håber, I har det mindst halvt så godt som mig lige nu.
Jeg vil glemme mine lektier og sætte mig og spille sims. Det har jeg lyst til lige nu, bare at glemme verden omkring mig og begrave mig i en anden verden.

Ingen kommentarer: