Pages

17. nov. 2011

Et egentlig mærkeligt indlæg

Ligger lige pt syg herhjemme. Det startede i går, hvor jeg egentlig bare fik det værre og værre. Jeg var ude at gøre rent hos far som jeg jo er hver onsdag efter skole. Vi fik før fri fra skole, og Torsten kom og hentede mig kvart over fire ude hos far. Jeg havde det helt ad helvedes til, og jeg gik i seng allerede kvart i syv efter at have spist en klump ris på størrelse med en hår-elastik til aftensmad (okay, freaky sammenligning alligevel). Jeg vågnede så lidt over syv i morges, og jeg har det meget bedre i dag. Men meget bedre er så alligevel ikke godt nok til skole, da mit hoved føles som om, det er ved at eksplodere, og min hals gør konstant ondt. Jeg er også begyndt at hoste.
Jeg føler mig virkelig ynkelig, men det er måske også fordi jeg er det?

Ingen kommentarer: