Pages

30. okt. 2011

Why be called Left when you're really are right?

Okay, det er måske rimelig meningsløst på engelsk. Men hvorfor hedde Venstre, når man egentlig er til højre? Det er bare én af de ting, jeg ikke synes, giver mening, når det kommer til politik. Hvorfor skal der være så mange forskellige partier med så utrolig mange forskellige meninger? Jeg er ved at have styr på det, det med højre og venstre og offentlig og privat.



Min skrivebord (og mit hoved) er fyldt med viden og informationer og blå logoer in the moment.
Vi skal fremlægge om de forskellige partier i morgen i samfundsfag. Ikke fordi jeg gider, men det bliver egentlig okay. Især når jeg har fremlagt og er kommet mig over min frygt. Faktisk ikke fordi det er så slemt mere, det noget jeg er virkelig stolt af. Min gruppe skal fremlægge om Venstre, som man nok kan fornemme på billederne.
Jeg overvejer stærkt at læse kemi eller procesværksteds-lektierne. Bare så det er overstået, og jeg ikke er så presset i morgen. Skal ligesom også have lavet den der stil i engelsk. Også selvom det kun er 200 ord.

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Jeg har også fremlagt fornylig om Venstre. Eller, det var ikke en rigtig fremlæggelse, vi havde en debat hvor man skulle repræsentere sit parti. Jeg vidste mest om Venstre, så det var fedt at jeg skulle "forsvare" Venstre og deres idéer :)<3
---
Det er nemlig nogle rigtig fede butikker! Jo, adressen til den nye Monki er Frederiksberggade 34 :)<3