Pages

1. okt. 2011

When you look back and a smile appears on your face




























Det har været en stresset, anderledes med rar uge. Det har været fedt at gå i dybden og skrive en rapport på 21 sider, selvom det er helt anderledes, end hvad man er vant til. Det var uheldigt at få 3 ud af 5 i bedømmelse for vores stand, når man selv syntes, man havde gjort det pisse godt, bare fordi den ene lærer ikke forstod det. Det er ubehageligt at være skuffet og føle, at man simpelthen ikke gjorde det godt nok, fordi man kun fik 3 ud af 5 i bedømmelsen, når man kigger på andre, der har fået 4 ud af 5 i bedømmelsen og tænke, "jamen, vi gjorde det da meget bedre end dem". Det er dejligt, at man har nogle støttende venner og en dejlig kæreste, der kan være spørgsmålstegn med en. Det er endnu rarere at tage toget til København med nogle dejlige mennesker, der får dig til at glemme din skuffelse og får dig til at føle, at du har de bedste venner og har haft den fedeste aften. Det er dejligt at grine, til tårerne triller ned ad dine kinder og ikke kan gøre andet end at smile, når du tænker tilbage på den sjove, helt utroligt fede og crazy aften, du har haft. Det er ubeskriveligt at føle sig elsket, ubeskriveligt at føle at man lever sit liv fuldt ud og at man er den, man allerhelst vil være.
Det er fedt at have det godt og være glad og have en aften foran sig, hvor man kan lave præcis, hvad der passer en.

Nu er alt hvad der hedder stress og jag overstået, og jeg takker dybt for, at I er her for mig.

2 kommentarer:

Signe♥♥ sagde ...

jeg elsker det her indlæg..det er så velskrevet og så godt formuleret! ♥

din blog er virkelig god, læser hvert et indlæg med glæde!

Millarikke. sagde ...

Signe, du har lige reddet min dag. Jeg er så taknemmelig, du fik virkelig lige smilet frem på mine læber. Tak, du er skøn! <3