Pages

22. okt. 2011

A Saturday in October



























Jeg prøver at fordybe mig i Edens Gave, selvom det er svært at lade sig rive med ind i det underlige univers. Universet er fint nok, men det er svært at afkode, fordi det er skrevet i et helt andet sprog, end jeg er vant til. Jeg tumler rundt mellem flere personer, jeg ikke kan kende, og noget, de kalder Hedon, jeg ikke ved, hvad er. Mest af alt ønsker jeg, at den bliver spændende og til at forstå, men jeg skal nok komme igennem den, for jeg kan godt lide at læse. Jeg kan godt lide bogstaver og universer, som ikke ligner hverdagen. Jeg kan godt lide, når tingene er anderledes, men ikke anderledes. Jeg håber af hele min krop og krydser fingre for, at den bliver spændende. Det bliver den nødt til at blive.

Om en halv times tid skal vi til god mad og hygge en times tid her fra, og jeg glæder mig. Det lyder ondt, men det er ikke ment sådan. Jeg glæder mig til en aften uden Magnus, langt væk fra alting, hvor jeg ikke skal tænke på andet end hvad vi skal have at spise og ikke at få ondt i maven af at grine for meget.

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Fedt at du kan se at min header er meget min smag, det synes jeg virkelig også! Du kender mig jo så godt, Camilla!<3

Leila Krak sagde ...

Jeg synes at det er et sødt billede! :)
www.leilaswonderland.blogspot.com