Pages

11. okt. 2011

300 pipe cleaners, a book and some chinese food with some nice people


























Havde aldrig nogensinde forestillet mig, at jeg ville sige det, jeg nu gør. Vi lavede alt for lidt i skolen i dag. Helt seriøst. Alt for lidt. Flere timer er gået med facebook og dårlige jokes, flere timer er gået med alt andet end noget seriøst. I den allersidste time lavede vi i grupper et tårn ud af 300 piperensere. Det gjaldt om at lave det højeste tårn, der kunne stå af sig selv, på en halv time. Vi startede rigtig godt ud, men vi havde lavet bunden alt for stor, så hele tårnet kollapsede efter 60 centimeter. Vi fik det dog til at stå, og det endte op med 91 centimeter, men det lignede egentlig allermest noget, der var lavet for at se flot og kunstnerisk ud. Jeg er sikker på, at vi, hvis der havde været en præmie for mest kreative tårn, havde vundet. Det var rigtig sjovt, nøj hvor vi råbte og skreg, haha.

Nu har jeg lidt under en time, som jeg skal have til at gå, så jeg sætter mig med den bog, vi skal have læst færdig til efter ferien, men som jeg ikke er gået i gang med endnu. Den bog, jeg ikke engang har læst, hvad handler om.

Senere skal jeg ned og spise kinesisk mad med gode venner. Det skal nok blive hyggeligt, det er jeg helt sikker på!
Derefter tager jeg hjem til Magnus, og så bliver jeg der og sover til i morgen.

1 kommentar:

Facebook sagde ...

Hehe fedt