Pages

17. sep. 2011

Right now everything is like a rainy day in September




























Jeg var til tøsehygge med tre af mine veninder i går. Vi fik vendt verdenssituationen, set film, sunget med på populære sange og grint til vi fik ondt i maven. Vi hyggede os virkelig, og jeg havde en rigtig god aften.
Da jeg cyklede hjem, kørte jeg forbi Magnus og sagde hej til ham og hans venner, som måske også er blevet mine venner, og hørte sjove historier fra deres aften. De havde drukket mere end rigeligt, og der var et par stykker der havde brækket sig og sagt sjove ting. Jeg ved ikke hvorfor, det er ret underligt, men jeg kan så godt lide fulde mennesker. Det er sjovt, og så giver de altid folk komplimenter.

Nu sidder jeg så hjemme hos far og har det godt i mit eget skidt. Jeg har hverken været i bad eller børstet tænder, men det føles på en eller anden måde rart. Jeg er ikke helt vågen og har det en smule varmt, men det er rart og hvorfor så lave det om? Men jeg tror nu alligevel, jeg tager et hurtigt bad. Jeg har det trods alt aller bedst, når jeg har været i bad. Og det skal ikke tage mere end tre minutter, og jeg gider ikke at vaske mit hår. Jeg skal bare have skyllet kroppen, jeg skal bare mærke det kølige vand løbe ned ad min krop og fange følelsen af renhed. Og så hopper jeg tilbage i mit varme tøj, finder noget at spise og ligger mig ind og ser en film.
Ja, det er planen. Sådan skal denne regnfulde dag i september spenderes.

Hvad skal I lave i dag, skønne mennesker? <3

Ingen kommentarer: