Pages

19. sep. 2011

Music makes even chemistry nice



























Sidder her med mine kemi-lektier til i morgen. Det er ikke fordi, det er kedeligt, og jeg ikke kan lide kemi, for det kan jeg mægtig godt. Det er spændende, og vi har en rigtig god lærer. Det synes jeg i hvert fald. Men det tager bare så lang tid at skrive noter, og man bliver hurtigt træt i hovedet. Også selvom det er spændende. Vi har om ioner i øjeblikket, så jeg skribler om sammensatte ioner, iongitre og krystalvand. Når jeg er færdig med det, står den på en enkelt fysikopgave, som skal afleveres onsdag, og så tror jeg, jeg gør min gruppe en tjeneste og skriver på vores samfundsfagsrapport om spørgeskemaundersøgelser. Det er gymnasielivet. Og det er ikke engang fordi, det er slemt. Det er rent faktisk vand i forhold til lige da vi var startet.

Har I mange lektier for for tiden? Eller kan I tage det stille og roligt?

3 kommentarer:

Laura sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Amalie sagde ...

Jeg synes, ikke det er særligt slemt, som du selv skriver. Da man lige var startet, kunne man godt føle det var ret presset, men nu når man prioritere afleveringer samt lektierne, går det nu meget stille og roligt... det handler om balance mellem at bruge tiden fornuftig, nogle gange hverdagsaftner eller weekendsaftner. Gør jeg selv flittigt! :-)

Millarikke. sagde ...

Amalie: Rart at vide, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. Jeg kan rent faktisk godt lide at lave lektier. Tak for kommentaren, jeg kunne ikke kommentere på din blog, da "ordbekræftelsesfeltet" forsvandt :)