Pages

11. sep. 2011

Introtur aka overnatning på skolen vol. 2

Vi havde det så vildt og så fantastisk sjovt.
Og så er jeg lykkelig for min klasse. Vi har det bare så godt sammen.
Her ser nogle af os sjove ud på 8 ud af 798 billeder.

Stomp. (Læs: vi spillede på foderspande spændt fast om vores liv, trampede i gulvet med vores fødder, klappede med vores hænder, jog træpinde ned på træplader og slog træpindene med mindre træpinde, rystede med flasker med ris i, spillede på blikspande og plasticspande og fik det hele til at spille sammen, så det lød helt fantastisk. Så fedt. Også selvom mange inkl. mig, havde svært med det der rytme.)

Fra venstre: Mikkel, som står og stener ret så meget, Mig og Emilie der fjoller, og Søder.

Stomp-manden. Han hed vist Peter eller noget i den dur.

Fra venstre: Mig, Søder og Emilie, der har det umådelig sjovt.

Fra venstre: Sofia, Emilie, Mig, Ole og Søder

Ole, der laver limbo.

Mikkel og jeg.

Søder og Emilie.

























Vi stomp'ede med en mand udefra. Vi gik i Netto og tog en milliard billeder på vejen. Vi mærkede blæsten i håret på vej hjem. Vi lavede mad. Vi spiste allesammen sammen i Nordsalen. Vi snakkede, vi grinede, vi lavede sjov og fortalte dårlige jokes. Vi spiste chips. Vi sad i vindueskarmen med fødderne ude af vinduet og snakkede om alt mellem himmel og jord. Vi klikker godt sammen, vi kan godt tage hinandens dårlige humor. Vi har det godt sammen.

1 kommentar:

Johanne sagde ...

Hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud! - Meget stemningsfulde billeder :-)

xx