Pages

25. sep. 2011

I see those people as my friends











Jeg fik denne søde kommentar til indlægget "At føle man kender folk, man egentlig ikke kender".
Og så syntes jeg, det ville være synd kun at dele det med Johanne, og ikke jer alle sammen. Er ikke engang sikker på, at I er interesserede, men nu blotlægger jeg mine følelser, og så må I tage det eller lade være. 

Jeg har det sådan med 5 bloggere.
5 personer, jeg føler, jeg har kendt hele livet. De føles som nogle af mine tætteste venner, selvom jeg aldrig har mødt dem.
















Amanda er en af dem. Hun har bloggen madeindk.dk, og hun er virkelig en sød pige. Hun virker altid glad, og så er hun altid sød at kommentere på mine indlæg og komme med ris og ros. Du er sgu skøn, Amanda.












Clara er helt igennem skøn. Hun har bloggen blaaaura.blogspot.com, hun har en kanon-fed stil og så har hun ben i næsen. Hvad han jeg sige? Clara er virkelig et dejligt væsen!












Johanne har den fedeste stil. Hun har bloggen goldenfashiondreams.blogspot.com, hun er rigtig god til at skrive små, søde kommentarer, og så tager hun nogle fine billeder. Du er sød, Johanne.

















Karina er en sej og modig pige, som er ærlig og som jeg har dyb respekt for. Hun har bloggen kisskarina.blogspot.com, hvor hun deler fine billeder og dybe følelser. Karina, du er virkelig dejlig.


















Nanna er en meget naturlig pige, som tænker meget over tingene. Hun har bloggen nannafinch.blogspot.com, hvor hun skriver sine inderste tanker ned. Hun er sød, eftertænksom og kritisk. Men det er kun godt ment. Tak til Nanna, du sætter bestemt tankerne i gang.

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Camilla, hvor blev jeg helt utrolig rørt af dette her indlæg. Det lyder tåbeligt, men jeg fik faktisk lidt tårer i øjnene. Jeg har det på helt samme måde, man bliver lukket ind i andres tanker og liv, helt ligesom man gør med sine veninder. Jeg føler også at jeg kender dig, hvor er du fantastisk!<3

Karina sagde ...

Du er fantastisk Camilla <3 Det håber jeg du ved!