Pages

27. sep. 2011

When all you want to do is to scream


























Hvorfor er det, at vi er så gode til at dømme hinanden?
Det er noget, jeg tænker meget over. Noget, der ikke kan forlade min hjerne, men som jeg samtidig heller ikke kan finde svar på. Er det fordi vi inderst inde altid vil være misundelig på hinanden over et eller andet? Er det fordi vi ikke er tilfredse med os selv? Eller er det bare fordi vi lever i et samfund, hvor man ikke kan gøre noget uden at blive dømt? Uden at få sat et mærke i nakken? Nogle gange spekulerer jeg på, om der er nogen, der bare ser mig som Camilla. Eller om der altid vil hænge ord som nørd, klog, underlig, går i terner, har sort humor ingen forstår, enebarn, hysterisk eller svag. Hvordan sætter man ordene sammen, så man får hvem jeg er? 

I øjeblikket er skolen lidt hektisk, da vi skal aflevere både teknologi-rapport og samfundfags-rapport og 'fremlægge' det hele ved vores stand til en messe. Det skal nok blive fedt, når vi endelig står til messen og det hele er klar, men lige nu er alting stresset og der er tusind løse ender, der skal gøre færdige. Kryds fingre for mig og send mig rare, smukke tanker. Det får jeg brug for. Det bliver svært at undgå, og det kommer til at blive hårdt for mig at bevare fokus og godt humør, når jeg står i kampens hede og det hele farer rundt om ørerne på mig.

4 kommentarer:

Rachel sagde ...

Er enig! Det billede der er sgu lidt skræmmende.. På en måde.

Xoxo Rachel
-http://theblogpeaceloveicecream.blogspot.com/

Signe♥♥ sagde ...

sender dig rare, smukke tanker!<333

udover det, vil jeg sige, at du virker til at være en super sød pige, der har hjertet på det rette sted!

Amanda sagde ...

Jeg føler mig dum. Da du skrev "kryds fingre for mig", sad jeg her bag min skærm og krydsede fingre (:<3
---
Jeg er også virkelig tæt på at søge ind. Bor hun på kostskolen eller er hun dagelev? :)<3 Går hun i 1, 2, eller 3? Det kunne være at hun var en af de tre jeg snakkede med (:<3

Vium sagde ...

Nogle ser dig for bare at være Camilla! <3