Pages

5. sep. 2011

Fraggelfest

Jeg ville egentlig have lavet engelsk, men der kom ikke mere ud af det end at jeg sad og stirrede på det blanke stykke papir. Og efter 15 minutter gad jeg simpelthen ikke mere.

Så her får I lige et billede eller to fra fredagens fraggelfest (læs: På gymnasiet er alle 1.g'erne fraggler. Og til årets fraggelfest må alle 2- og 3.g'er tegne og skrive på fragglerne med sprittuscher). Og det resulterer så i, at man ser sådan ud:






































Emilie og jeg. Hun er nu dejlig! <3






































Og det er faktisk ret løgn. Billederne er taget til opvarmningen, vi var til med nogle af 2.g'erne, som havde været så awesome at invitere os med. Det hele blev meget værre da vi kom op på skolen. Lad os bare sige, at jeg havde sprittusch i hovedet, på halsen, på skuldrene, på armene, på maven og på ryggen. Og rent faktisk også mellem brysterne. Jeg var rent faktisk glad for, at have taget lange bukser på, selvom det var varmt. Men sjovt var det! Og det fedeste var, at sprittuscherne ligesom lagde op til, at man snakkede med de andre, når de kom og skrev på en. Det synes jeg, er et rigtig fedt koncept, for så fik man snakket med nogle af de andre, så man ikke kun kender dem fra sin egen klasse.

Ingen kommentarer: