Pages

2. aug. 2011

No more USA at this moment

I får ikke mere USA i et stykke tid, i hvert fald ikke indtil jeg kommer hjem og kommer på plads. I mit nye hjem, i mit nye liv. For helt ærligt kan jeg ikke overskue det, at skulle bearbejde alle de indtryk, der stadig sidder i min krop, og som billederne bare gør stærkere, samtidig med at skulle tage stilling til alt det der sker om ørene på mig. Det er for meget, for meget af det gode.
Så jeg må skylde jer, Washington D.C, Raleigh, Savannah og alt det andet, jeg er ved at springes af spænding over at fortælle jer om og give et indblik i. Men jeg er simpelthen hurtig nok, der er ikke timer nok i døgnet til det hele. Det er min fejl, og det beklager jeg. Men jeg vælger at nyde Florida, varmen, menneskerne, indtrykkene. I stedet for det, jeg har oplevet, fokuserer jeg på det jeg oplever.



Men I skal nok få indblik i det hele, jeg skal nok fortælle og forklare.
Jeg skal gøre mit bedste for at vise jer det store USA fra min synsvinkel, set ud gennem mine øjne, oplevet med mit sind, følt med mit hjerte. Men det må blive når jeg har tid og overskud og lyst til det, det må blive når jeg er startet i gymnasiet og faldet på plads i mit værelse. Når jeg engang har to sekunder hvor jeg ikke nyder øjeblikket, to sekunder hvor jeg er oppe og trække vejret. For jeg føler ærligt talt, at jeg går rundt og holder vejret. Ikke at det er dårligt, for jeg elsker at jeg er på ferie og at jeg snart skal starte i en ny skole, møde nye mennesker og opleve nye ting. Mit nye hjem. Jeg elsker, at et nyt kapitel i mit liv begynder, at jeg har vendt siden, så jeg nu står foran et blankt stykke papir. Friskt, tomt, klar til nye erfaringer og oplevelser, venskaber og kærlighed, minder og uforglemmelige øjeblikke, latter og gråd.

1 kommentar:

Karina sagde ...

Jeg elsker simpelthen de "tanke" indlæg. Så fantastiske. Du tager dig bare al den tid du har brug for søde!<3

Nyd det<3