Pages

5. aug. 2011

Last day

Så er den sidste dag i Florida ved at være ovre. Kufferten er pakket og vejet, håndbagagen står klar og jeg er ved at være psykisk indstillet på at komme hjem til kolde Danmark. Det bliver godt at komme hjem til min dyne, mit eget værelse og min kæreste. Fuck hvor har jeg savnet ham meget, det har været hårdt, rigtig hårdt. Så det bliver godt at komme hjem i hans arme. Og så glæder jeg mig til at komme hjem til et nyt kapitel af mit liv, en blank side.


Vi kører fra huset kl. 7 amerikansk tid, og vi skal flyve til New York kl. 10. Det tager ca. 2,5 time, og så skal vi vente i lufthavnen 5 timer, inden vi skal videre mod København. Flyveturen mellem New York og København tager omking 8 timer, og vi lander i Kastrup mellem 7 og 8 dansk tid.
Det bliver trist at komme hjem til regnvejret, men det bliver nu alligevel rart at komme hjem. Til min egen seng, mine egne ting. Mine venner og min mor. Min kæreste.
På en måde ville jeg ønske, jeg kunne springe flyveturen og ventetiden over, så jeg når jeg vågner i morgen, vågner op i min egen seng ved siden af Magnus.
Men sådan er det ikke, jeg har ikke opfundet en tidsportal endnu.
Sweet dreams, babes, før I ved af det, er jeg i Danmark igen. Møs til alle jer derude.

- from my (new) iPhone. Big smile.

Ingen kommentarer: