Pages

4. aug. 2011

Inspirationskilde?

Har fået læst alle mine indlæg på bloglovin'. Alle 483 indlæg. (Okay, random tal. Men sådan cirka deromkring).
Og det har faktisk været rart. Bare at sidde stille og roligt i min egen verden og fordybe mig i andres. Tænke tanker, jeg kun kan gøre alene, og blive inspireret af de fantastiske, unikke mennesker, jeg følger.
Bliver I egentlig også inspireret af mig? Altså, nu er jeg jo ikke rigtig sådan et mode-menneske med outfitposts. Kun once in a while. Selvom jeg da nu egentlig godt kan lide min stil. Eller er det bare mine tanker og mit rodede teenageliv, der tiltrækker jer? Eller er jeg bare træls og kedelig at høre på? Hvorfor er det, at I bliver hængende? Jeg er nysgerrig. Share, please.

2 kommentarer:

Emma sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide din blog! Jeg kan godt lide, at din blog er så personlig. Tro det eller ej, så er det faktisk spændende at læse om dine tanker :D

Jeg tror, jeg bliver hængende, fordi din blog ikke er som alle andres. Den skiller sig ud på en eller anden måde, netop fordi, at du skriver om dit liv. At du deler tanker og sådan :) Jeg synes, du virker som en rigtig sød person.

Din blog er faktisk en af mine yndlings ikke-mode-blogs. Jeg følge ikke særlig mange blogs, der ikke handler om måde, men du er min yndlings af alle dem jeg følger :D

Emma

Katrine Anna sagde ...

Jeg har i øjeblikket 4500 indlæg på bloglovin, tror aldrig jeg kommer igennem dem! <3

- Jeg savner dig, og jeg synes, at vores venskab er unikt! BASTA!