Pages

17. aug. 2011

IKEA




Jeg sidder her blandt snak og forskellige mennesker. Sidder her blandt larm og lyden af bestik mod tallerkner og venter. På noget at spise. Selvom jeg normalt ville blive stresset af larmen, er det rart. Rart at få et øjeblik for mig selv. Et øjeblik hvor jeg er ligeglad med hvad alle andre tænker, hvor jeg ikke skal være høflig eller snaksagelig. Jeg elsker mit liv, jeg elsker gymnasiet og alt, hvad der hører med. Min klasse er bedre, end jeg kunne ønske og fagene er spændende. Men det er hårdt at have det fedt, det er lidt hårdt at leve livet. Jeg kan mærke, jeg er træt. Sådan rigtig træt, så træt at jeg falder lidt i staver lidt for tit. Men det føles godt. Alting føles godt.

- from my iPhone. Big smile.

1 kommentar:

Katrine Anna sagde ...

Hej skatter!
Jeg har tagget dig i en blogaward, du kan læse den på min blog :-) Håber du vil være med!

Møsser!