Pages

30. aug. 2011

Blog-awards

Okay, jeg er blevet tagget i hele to blogawards!
Det er ret vildt, er stadig helt mundlam over det.
Jeg takker og bukker, og siger med et kæmpe smil på læben tak til IJUSTWANTMONEYFORCLOTHES og Ditte.

Det hele går ud på, at man
1) skal linke til den, man har fået award'en af,
2) sende awarden videre til 5 bloggere der har under 100 læsere og
3) svare på 5 spørgsmål.


























Et billede af mig med lyst hår og et stort smil på læben. Det er fra Florida 2011, lige inden vi skulle ind og se baseball. Kan I se det i mine øjne? Det er ægte glæde.

Nu er det så, at jeg skal svare jer på 5 spørgsmål, men twistet er, at jeg liiiige selv skal lave dem først, fordi jeg ikke rigtig er en copy-paste-haj. Og ved I hvad? Så er det altså heller ikke sjovt at svare på sine egne spørgsmål. Så jeg tænkte på, om I ikke kunne stille mig spørgsmål, og så finder jeg 5 (eller flere) af jeres spørgsmål og svarer på dem? Så får I lov til at være nysgerrige, og jeg slipper for at gå og vride min hjerne for ordentlige spørgsmål.
Hvad siger I til det?
Er jeg for doven, eller er det okay?


Jeg vil gerne give awarden videre til:
nannafinch.
Christa
Emma
Karina
Clara
(Og jeg ved godt, at jeg har snydt.
Karina og Clara har over 100 læsere. Men de fortjener det virkelig. De er sådan nogle fantastiske piger, som egentlig betyder ret meget for mig, selvom jeg ikke kender dem, og aldrig har mødt dem. Jeg læser deres blogs, og de læser min. De støtter mig og jeg støtter dem. Og på en eller anden måde har det udviklet sig til en form for venskab.
Nanna fortjener det virkelig også. Hun er en rigtig sød pige, med en rigtig stærk personlighed og samtidig et væld af forvirrede og underlige tanker. Jeg læser også hendes blog, og hun er virkelig noget specielt.
Christa og Emmas blogs læser jeg ikke, men jeg har læst dem engang. De er også begge rigtig søde, og de har begge kommenteret her på Millarikke. flere gange. De er to af mine læsere, så derfor fortjener de det bestemt også!)

Tak mennesker, jeg sætter virkelig pris på jer. Hver og én. I gør mig glade, jeres søde ord og støtte er virkelig med at lette mit hjerte og gøre himlen blå. Tak, tak, tak! <3

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvorfor læser du ikke emma og christas blogge mere?

hvor lang tid har dig og magnus været sammen?

tror du, det er jer to for altid?

nævn dine yndlingsblogge?

hvorfor blogger du?

hvorfor startede du med at blogge?

Anonym sagde ...

hvorfor læser du ikke emmas og christas blog mere?

nannafinch. sagde ...

hvor er du dog sød, tusind tusind tak! du har fuldstændig ret, jeg fatter intet af det med blogger-awards, hæ, men du skal vide, at jeg virkelig sætter stor pris på dig og din blog! jeg elsker, at komme herind og bare læse løs, og fuldstændig glemme tid og sted!

mit spørgsmål til dig: hvilke tre ting, vil gøre dig allermest lykkelig på en kold, grå og regnfuld novemberdag?

love.