Pages

31. aug. 2011

Amy KR presents..."The Money Tree"



En af mine venner havde lagt denne ud på facebook. Synes virkelig, den er fin. Det beskriver så godt, det der med, at folk går i deres egen verden. Det der med, at man kigger, men man egentlig ikke rigtig ser, hvad man kigger på. Man registrerer det ikke, fordi man tror, at alt er 'som det plejer at være'.
Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at prøve at lave noget lignende en dag. Det ville være så livsbekræftende, så fint, at se folks ansigter og deres reaktioner, når de opdager det.

En anden ting, jeg faktisk også godt kunne tænke mig at gøre, er, at stille mig ind på strøget eller et sted noget lignende med et kæmpe skilt med 'FREE HUGS' skrevet på. Jeg så det, da jeg var med klassen i Prag sidste år. Det var så smukt på en eller anden måde, og jeg blev glad i hele kroppen.
Her er hun så, min free-hugs-pige fra Prag. Hun var så sød!






































I dag kommer Josephine og ser vores fine, lille gule hus. Jeg ved, at det nok skal blive hyggeligt og godt at se hende, men hvis jeg skal være ærlig, så har jeg faktisk slet ikke lyst til at være sammen med hende i dag. Okay, det lyder mega-ondt, men sådan er det slet ikke ment. Jeg føler bare ikke, at vi har så meget til fælles mere. Vi bor så langt fra hinanden og vi går på to forskellige gymnasier. Vi lever to vidt forskellige liv, og nu har vi ikke rigtig noget, der kan binde os sammen mere. Noget, vi har til fælles.

Har I noglesinde prøvet det?

Ingen kommentarer: