Pages

3. jul. 2011

Update





























Look at my new shorts. Har lavet dem ud af et par revnede cowboybukser og en lap. De er fede, ikke?






























Hurtig update.
Vejret er fantastisk, hvor er det skønt endelig at få lidt sol. Endelig at kunne gå rundt i shorts uden at have konstant gåsehud på benene. Det er noget af det bedste ved sommerferie, at man kan få lidt farve. Eller for mit vedkommende: få farve, men stadig være håbløst bagud i forhold til alle andre. Fordi jeg 10 ud af 12 måneder om året er decideret bleg. Gennemsigtig, spøgelsesagtig, måske.
Som noget helt nyt, noget ekstraordinært, har jeg faktisk fået farve i år. Man kan se de hvide stropper fra min top. Jeg er seriøst lykkelig over det, indeni er der fyldt med konfetti og musik fra et hornorkester.
Jeg håber lidt, at jeg har fået lagt grundfarven til USA, så jeg kan blive brun. Sådan rigtig brun. For det har jeg aldrig været før. Så til alle jer der bliver brune efter en time i solen: 1) Fuck jer, jeg er misundelig, 2) Vær glad for jeres overflod af farvepigment. Alt mit mangler. (Men hey, hvad jeg ikke har i farvepigment må jeg have som hjerneceller istedet ;), haha. Okay, lidt selvglad må man godt være engang i mellem).
Senere står den på grill-mad og familiehygge. Jeg elsker det. Og så kommer Magnus hjem senere. Dobbelt-jeg elsker det.

Nyder I det gode vejr? Og skal I også have grill-mad?

3 kommentarer:

Karina sagde ...

Rigtig pæne og fede shorts! <3
Det er ikke så godt vejr hvor jeg bor, her i København. Det regner stadig og da jeg skulle cykle hjem fra Fields tidligere idag, styrtede det ned og begyndte at lyne og tordne igen.. Så jeg holder mig indenfor :D

Pige, 16 år. sagde ...

haha hører også til dem som ingen farve får. og det SUCKS. specielt fordi begge mine søskende bliver nugabrune efter en halv time i solen :P snyyyyd x
//www.tankeroveralt.blogspot.com

Clara sagde ...

Nice babe!

- Jeg melder mig ind i gruppen for de blege. Men jeg fik da lige kant den anden dag! :-)