Pages

13. jul. 2011

To be late

Det er ondt. Vores fly er fire timer forsinket. Fire timer!!!! Så nu er vi stucked her. I lufthavnen. Jeg er træt, ville egentlig bare gerne læne mig tilbage i flysædet med noget koldt og drikke. Læse mine blade og dykke ind i min bog. Men næh nej, sådan skulle det ikke være. Det måtte jeg ikke få glæden af. Selvfølgelig ved jeg godt, at de ikke har gjort det med vilje. Men det er bare så træls.
Håber I har det godt og er glade. Jeg er stadig glad, det tog bare lige lidt af toppen. De der fire timer.
Også at sige farvel til Magnus. Det var hårdt, men jeg var stærk. Han har skrevet det sødeste brev til mig. Det betyder virkelig meget for mig at han har sat sig ned og brugt tid på at skrive det til mig. Det skal jeg nok komme til at læse mange gange.
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Johanne sagde ...

Håber du får en fantastisk tur til New York - gid det var mig!! :-)

// Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

Kamilla sagde ...

ej hvor lort!
har også prøvet det før!!(:


thewallsaroundus.blogspot.com