Pages

5. jul. 2011

The sunset is filled with thoughts

Jeg tog ned til vandet og hørte musik i går aftes.
Solen var ved at gå ned, og himlen havde den flotteste orange farve.



























Drowning in thoughts.

Det var rigtig dejligt at komme ud istedet for at sidde herhjemme i rodet mellem papkasser og gennesigtige affaldssække.Jeg havde brug for det, brug for at tænke. Tænke et andet sted end dér, hvor jeg egentlig bliver lidt trist af at kigge på de bare, hvide vægge og de tomme hylder. Selvom jeg glæder mig til at flytte, så bliver det alligevel trist at vinke farvel til alt det, jeg er vant til, alt det jeg kender. Det bliver underligt at skulle falde til et nyt sted, at skulle kalde et nyt sted for hjem. Og så bliver det underligt ikke at kende mit hjem så godt, at jeg kan gå rundt med lukkede øjne. At det heller ikke kun er min mor og jeg længere, bliver også noget, jeg skal vende mig til. Men det er godt, godt for min mor. Og han er så sød. Jeg er helt sikker på, at det ikke bliver noget problem, det bliver let og smertefrit. Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: