Pages

11. jul. 2011

Spændt, lidt glad tomhed

Jeg er så glad, så spændt.
Inden jeg kan nå at se mig om står jeg i New York. The Big Apple. Byen, jeg altid har drømt om at komme til. Byen, hvor alting er muligt, et sted fuld af så utrolig mange forskellige mennesker. Jeg har så mange forestillinger om, hvor dan det er og hvordan der lugter. Hvordan det ser ud og hvor vildt det bliver. Men jeg tror det bliver anderledes end i mit hoved. Anderledes på den gode måde. Så meget vildere end jeg kan forestille mig. Det bliver så vildt, så utroligt. Jeg glæder mig til de nye oplevelser, de nye eventyr. Til alle de vilde bygninger og forskellige mennesker. Til Frihedsgudinden og Ground Zero, til Bloomingdale's og Century 21. Til de små, fine forretninger og cafeér, til Central Park, Times Square og alle de gule taxier. Til de nye indtryk. Til mit livs ferie.

















source: weheartit.com

På den anden side er jeg lidt trist, men på en god måde.
Mit værelse er tomt, og her runger når jeg snakker højt. Min seng, mit tv, mit natbord, en lampe og min kommode er de eneste ting, der er på mit værelse. Her er støvsuget i alle kroge og her er intet personligt tilbage. Mit liv ligger i 9 flyttekasser og 5 gennemsigtige plasticsække. 13 år er blevet pakket ned. Det er underligt at her ikke er noget tilbage. Selv min hårbørste er pakket ned. Men jeg tager op til far i morgen efter morgenmaden, og så skal jeg have pakket kufferten. Jeg skal tænke på det hele. Hvordan pakker man tøj til fire uger, når man ved, at man kommer til at købe en masse nyt tøj in the USA? Det bliver svært. Men ikke noget problem. Man kan få alt i USA. (Billigt Ben&Jerry's. Jeg tror, jeg kommer til at hænge lidt for meget ud med de to lækre gutter, men det er okay. Nu når jeg ikke har Magnus ved min side. Og tja, så kan man da ligeså godt tage et par kilo på. Hvorfor ikke? Man er vel på ferie...). Ej, jeg skal ikke tage noget på. Godt at New York er så stor og at der er pool i Orlando.

Fuck, jeg glæder mig.
Skal I udenlands? Og hvor? Og hvis ikke, hvad skal I så fordrive tiden med, når jeg suger nye indtryk til mig og bliver brun i USA? 
Man har lov at være misundelig. Haha :P

2 kommentarer:

victoria dahl sagde ...

FED FED BLOG.. Du er vildt god til at tage billeder.. !! Jeg er nu fastlæser. Håber også i vil følge min blog :D

http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

Line sagde ...

Jeg skal "desværre" kun til Paris, hvor min far har en lejlighed, da vi sparer op til når vi skal til New York, Florida og Californien næste år. Men nu er Paris jo en helt fantastisk by, så mon ikke jeg klarer mig ;)

Hav en fantastisk tur!