Pages

29. jul. 2011

Sand Key Beach

I dag var vi på stranden, en strand på Floridas vestlige kyst ud mod den Mexikanske Golf.
En hvid sandstrand og et blåt hav er flot, og når himlen så også er blå, kan det næsten ikke blive bedre.
Det har været en god dag, vi har badet og grint. Og fået farve på kroppen, måske lidt for meget farve. Det var den første dag på ferien, vi sådan rigtig lå ude i solen, fordi vi har været ude og opleve så meget, så mange ting. Og at det så næsten har været ulideligt at være udenfor, har heller ikke gjort det meget bedre.

Men værsgo', billeder fra Sand Key, gotta love it!





































Håber I nyder ferien, I dejlige mennesker. Og tusind tak for alle jeres kommentarer og 'synes-godt-om', og tak fordi I læser med, det varmer. Også selvom jeg måske ikke lige giver udtryk for det og ikke lige får svaret på dem. Jeg sætter stor pris på det, I gør mig så glade. Så tusind, tusind tak!

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Dine fregner er så fine! :D<3
---
Det har virkelig været en fantastisk ferie. Især når jeg også tænker på den gode tid jeg havde i sommerhus :D<3

Johanne sagde ...

Hvor er du bare smuk! :-) Og hvor ser det lækkert ud!

//Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com