Pages

24. jul. 2011

Raaaew

































Ku' godt. Rigtig godt.
Det ville være så fedt at have det hængende hjemme i skabet. Som btw bliver til skuffer nu. Jeg får skråvægge, og det har jeg ingenting imod. Bortset fra, at jeg nu ikke kan have et skab, da jeg har besluttet mig for at ville have en bøjlestang. Smart, ikke? Jeg glæder mig til det nye hus, til at indrette mit værelse og til at det er nyt. Selvom det bliver kaotisk og en smule presset, da jeg ikke får andet end halvanden dag til at pakke mine ting ud, inden jeg starter i skole. På den nye skole, med de nye mennesker. Rigtig meget bliver nydt i mit liv, og jeg glæder mig. Jeg kan kun forestille mig, hvordan det bliver at komme hjem, og hvordan det bliver at starte. Så jeg ser frem til det med et bankende hjerte og et smil på læben.
Jeg kan ikke gøre andet end at håbe, håbe på at det bliver fedt og at det kommer til at føles rigtigt. At jeg kommer til at føle mig tilpas i mit nye liv.

5 kommentarer:

Amanda sagde ...

Jeg har skråvægge, men jeg har et stort skab. Jeg fik det specialbygget, og det er super fedt! Overvej det lige! ;)<3

Anonym sagde ...

Skal du på efterskole??:-)

Sofie sagde ...

Jeg tror ikke du skal bekymre dig, jeg har altid elsket at flytte, det er ligesom begyndelsen på noget nyt. Og det outfit ville jeg heller ikke have noget imod at have i mit skab!
Rigtig rigtig fin blog forresten! :-)

xx

Clara sagde ...

Årh, at indrette værelse fra bunden. Gad godt! Mit værelse har et skab i væggen, og der er skråvægge. Og det stinker. Det er så småt, at jeg ikke en gang kan have et tøjstativ..... :-(

Svar: Jeg kan kun sige i lide måde - EN MILLIARD GANGE!

Millarikke. sagde ...

Anonym: Nej, jeg skal ikke på efterskole, jeg skal starte på gymnasiet. Det er lidt rodet, så jeg forstår godt, at du bliver forvirret. Men det er fordi at min mor har købt et lille, fint hus, som hun er flyttet ind i, når jeg kommer jeg fra ferie :)