Pages

13. jul. 2011

On the way

Så er vi på vej. Mod lufthavnen. Min krop er ved at springes, jeg kan slet ikke stoppe med at smile. Jeg er glad, så spændt, og på vej på mit livs oplevelse.
Jeg har min computer med, men jeg regner ikke med at blogge før vi kommer til Orlando. For jeg har ikke amerikansk stik på min lader, og så tror jeg ikke jeg får tid (og overskud) til det. Så I må leve med lidt stilhed halvanden uge. Måske Magnus smider et indlæg?
Hav en lækkert ferie, mine dejlige læsere. Tak, tak fordi I følger med og skriver nogle fantastiske kommentarer. I gør mig glad, I gør det at blogge så meget federe! Keep up the good work, I er skønne! <3
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

victoria dahl sagde ...

FED BLOG. Nyder at læse den og se dine billeder! ELSKER DIN BLOG.. Jeg er nu fastlæser. Håber også du vil følge min blog!

http://www.smileandeatcake.blogspot.com/