Pages

17. jul. 2011

NYC day 1 vol 2

And here we go. Vol 2.
Jeg beklager billedspammen, men NYC kan ikke beskrives med færre billeder. Faktisk har jeg på de første 3 dage taget omkring 2000 billeder. Crazy? I know. But it's New York. Det er fantastisk.

AMANDA!!! Morgenmadsstedet hedder Gourmet New York.

Times Square. Det er vildt så mange mennesker, butikker og blinkende reklamer, der er! 

Vi tog på Hard Rock Café og spiste frokost. 

Det er en af de bedste burgere, jeg nogensinde har fået. Og jeg understreger. Nogensinde. Hvis I kommer til New York, eller egentlig bare en Hard Rock Café, så skal I prøve det!

Vi var i Toys'R'US på Times Square og kigge. Og ved I hvad? Der er et pariserhjul inde i butikken! Alting er bare så stort i USA.

Mads og jeg.

M&M World, på Broadway nær Times Square.

I Danmark kan du få fem slags farver på din M&M's. Her kan du få lidt flere. Og det skal lige siges, at det her ikke var den eneste.

Udenfor M&M World stod en mand på gaden, der lavede de vildeste billeder. Med grafitti og sparkler. Det er utroligt. Men det skal desværre nok ses, før man forstår det fantastiske i det.

Charlotte og jeg gik en tur op til bunden af Central Park. Far gik med ungerne hjem på hotellet. Det var rigtig hyggeligt at slippe lidt for ungerne.

Solnedgangen fra hotelvinduet. Det er utroligt, så træt og så ondt i benene man kan få. Jeg har aldrig prøvet noget lignende, men jeg har godt nok heller ikke lavet andet end at gå. Men det er fedt. Så utroligt fedt!

3 kommentarer:

Amanda sagde ...

Ja, man skal virkelig gå, og gå, og gå i new york! nej, det var ikke den samme sted som vi spiste morgenmad. Det lignede bare lidt på det andet billede ;)<3
---
Hvis jeg havde haft sådan en overdrevet grim næse som Rachel har i Friends.. Hmm.. Jeg tror faktisk ikke at jeg ville opererer den, så kunne det være en slags kendetegn ved mig.. Man kan jo altid få den gjort mindre tydelig med noget makeup. Men det er svært for mig at sætte mig ind i situationen :D<3

Amanda sagde ...

Ja, det er da helt vildt hvis vi havde været så tæt på hianden! Jeg spidsede ører, for at høre om der var nogle danskere i nærheden. Nej, jeg var desværre ikke inde i M&M eller ToysR'Us :D<3

Amanda sagde ...

CAMILLA! Vi boede to gader fra hinanden! Jeg boede på The Rosevelt Hotel!<3