Pages

16. jul. 2011

NYC day 1 vol 1


Yesyes, vol 1. Takket være mit kamera, der løb tør for strøm under oploadningen af billeder. Men fuck it. It's NYC, it's freaking great!

New York Skyline at night. Gennem en rude. I en bus. Det blev langt fra godt dette billede, men jeg ved hvad det er og nu fortæller jeg jer det. Så nu ved I det også. Bare ikke helt hvor flot, nærmest magisk, det så ud. Can't say anything but WOW! Vi kørte i bus fra lufthavnen til NYC og gik så et par 'blocks' til hotellet. Mit første indtryk af New York var vildt med alle de høje bygninger, men lidt skræmmende på grund af alle de forskellige mennesker. Det er utroligt.

Vi spiste morgenmad i en af de der små butikker, hvor man kan få bagels, sandwich, omelet, pandekager og kage. Rigtig hyggeligt. Kan nu bare ikke huske, hvad stedet hedder, men det er helt udemærket. Og så ligger det ikke mere end en block fra hotellet. Win! Her er hvad vi fik at spise (af en eller anden grund fik jeg aldrig taget et billede af min egen morgenmad: en bagel):

VitaminWater med Acai, Blåbær og Granatæble er tæt på min nye favorit-drik. Hvor smager det bare godt! Kan klart anbefale det. Jeg tror faktisk ikke, man kan få dem derhjemme i Danmark, men herovre kan man få dem i flere forskellige slags. Men hey, det er jo USA.

Omelet

Kaffe. Dog Ikke fra Starbucks.

Pandekager med sirup (og bøf... det fatter jeg nu ikke helt. Men det er åbentbart noget, de gør herovre).

Underligt smil i modlys. Det kører. Min lillebror tog billedet, og selvom det ikke er det bedste, synes jeg rent faktisk, det er ret okay af mig. Vi stod i kø till at komme ombord på Circle LIne-båden.

Vi startede med at tage en 3 timer lang sejltur rundt om Manhatten. Sådan for at starte med at se Manhatten. 'Udefra' vel og mærket. Men det var rigtig godt, og guiden var rigtig god. Det kan klart anbefales, og så tror jeg faktisk heller ikke, det var enormt dyrt, som ting jo har tendens til her i NYC.

NYC





















Frihedsgudinden i al hendes pragt. Dette er taget fra Circle-Line båden, og det er det tætteste vi kommer på fru. Frihed. Det er nok, vi har ikke rigtig behovet for det. Men fin er hun!

New York Skyline. Fra en lidt skæv vinkel.

Og Brooklyn Bridge. 

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Camilla - Jeg tror at jeg har spist morgenmad på det samme sted for nogle dage siden! :D kan du ikke spørge dine forældre om hvad stedet hedder?<3 Hvad hedder dit hotel?<3