Pages

24. jul. 2011

Norge

Det er forfærdeligt, så forfærdelig sygt i hovedet.
Hvordan kan man få sig selv til det?
Jeg forstår det simpelthen ikke. At man kan tænke sådan, og at man kan leve med det. Med tanken om at skulle dræbe en masse mennesker. At man kan leve med sig selv.
Når man som sådan en person aldrig til et punkt, hvor man stopper op og siger: "Sådan her vil jeg ikke være"?
Jeg forstår det ikke, slet slet ikke.
Jeg er målløs og overrasket over, at folk kan være sådan.
Mennesker skal være gode, ved sig selv og ved andre.
De skal ikke skyde sin egen art, mennesker skal ikke skyde mennesker.






































Jeg sender tanker til Norge, til landet og dens befolkning. Til ofrene og deres familier, venner og bekendte.
Jeg har ondt af dem, det er gået ud over.
Men selvom man har lyst til at sige grimme ting, har jeg egentlig mest ondt af dem, der gjorde det.
For hvor må man have det dårligt med sig selv, hvis man gør sådan noget.

PRAY FOR NORWAY.

3 kommentarer:

Mette Grølsted sagde ...

Jeg er virkelig enig i alt det du skriver. Det er virkelig, virkelig forfærdeligt. Den mand der har gjort det er virkelig syg. Jeg forstår ikke at man kan være sådan.

.. Det er en rigtig fin blog du har, og jeg er blevet fast læser af din blog, og glæder mig til at følge med i den ;) Håber du vil kigge forbi min? :)

// www.mettegroelsted.blogspot.com

Vium sagde ...

Sympatisk som altid<3
Giver dig kun ret. tankerne går til ofrene og dem der skal leve foruden deres kære.
Men at manden tror at hvad han her gjort er retfærdigt er sørgeligt og kun til at have ond af!

- Håber du nyder USA!
Og I belive that du skylder a snak! <3

Rachel sagde ...

Kan jeg blive mere enig? Var idag inde i Domkirken i København til mindehøjtidelighed idag. Uf det var sørgeligt. Jeg lagde en blomst og et lys til dem. Lægger snart billeder ind på bloggen.

Vi må bare vise Norge at vi støtter dem!
Xoxo Rachel♥
-http://rachelgiveslove.blogspot.com/