Pages

9. jul. 2011

The KBH, some thoughts and the few things I bought even though I had made a promise to myself about saving money for the USA

Jeg var i KBH i dag.



Først en hyggelig tur på Strøget, og derefter til fødselsdag. Det har været hyggeligt, og vejret har været fedt. Jeg har lyttet til musik, spist lagkage, spillet kongespil, kigget på tøj, kigget på mennesker og tænkt. Tænkt over livet. Hvordan mon det kommer ti lat blive? Med nye mennesker, nye omgivelser, et nyt hjem. Nye ting at forholde sig til, og nye måder at gøre tingene på. Ny rigtig og ny forkert. Ny hverdag. Så mange ting forandrer sig, når jeg kommer hjem fra USA. Så mange ting er allerede forandret.
Alt omkring mig kommer til at se anderledes ud, næsten alt. Derfor er jeg glad for at jeg har Magnus. Én, jeg kan dele mine nye oplevelser og indtryk med. Én, jeg kan fortælle det hele til, én jeg kan snakke med om mine følelser. Én, der siger, at det hele nok skal gå, at det hele nok skal blive godt og at jeg nok skal falde til. Nok skal få nye venner.
Jeg tjekkede faktisk Lectio for at se, hvem jeg sal gå i klasse med. 19 drenge og 3 piger. 2 piger udover mig. Det er jeg glad for, for jeg havde kunne risikere at være den eneste. Men det er jeg ikke, og det hele ser bare lidt lysere ud. Det skal nok blive fedt, det kan jeg mærke. Det håber jeg.
Er der nogle af jer, der også skal starte et nyt sted? Hvordan har I det med hele situationen, med alt det nye og ukendte? Er I skræmte, spændte, forventningsfulde, glade eller noget andet? Er jeg den eneste, der glæder sig men samtidig er lidt skeptisk?

And now... dadadadaaaaaa... to the few things I bought even though I had made a promise to myself about saving money for the USA.


























T-shirt, Gina Tricot


























Top, Gina Tricot


























T-shirt, Weekday (godt nok fra drenge-afdelingen, men den var god at have på og så var den på udsalg.)

1 kommentar:

Katrine sagde ...

Hvor lang tid er det, du skal være i USA? :D