Pages

2. jul. 2011

Jeg smiler































Fregnefjæs.
Kan I se det? Jeg smiler. Mit liv er et rod, mit værelse er et rod. Jeg er nemlig begyndt at pakke mit liv i kasser. Fuck jeg glæder mig. Til USA, til det nye hus. Til mit nye liv. Den nye skole. Alt bliver anderledes. Men det er godt, jeg tror, jeg har brug for det. At være omgivet af nogle nye mennesker, nogle nye personligheder. At få nye udfordringer og nye venskaber. At opleve nye steder. Jeg har brug for noget forandring, så jeg kan blive mere moden og blive endnu mere mig. Blive mere sikker på, hvem jeg er og hvad jeg står for. Udvikle mig. Få nye ideer og se ting på andre måder. Jeg glæder mig som bare fanden.
I går og i dag har jeg bare slappet af, hørt musik og pakket i kasser. Min veninde kom også forbi til film  og blandselvslik. Hvilket btw. er en genial opfindelse. Så får man kun det, man allerhelst vil have. Vi var i Blockbuster og leje Easy A, Mean Girls 2 og The Tourist. Alle tre rigtig gode film. Easy A var virkelig sjov, en rigtig teenage-film.Mean Girls 2 havde jeg egentlig forventet ville være virkelig dårlig. Både fordi det er en to'er, og så fordi at der er disneystjerner med i den. Men den overraskede mig faktisk. Den var faktisk over middel. Thumbs up! Og The Tourist var fantastisk. Hvilket jeg også havde regnet med. Angelina er lækker som altid, og så er filmet indviklet. Man bliver smidt midt ind i handlingen og det er først til sidst, man finder ud af det hele. Alle sammenhængene. Indrømmet: jeg blev taget med bukserne nede, jeg havde aldrig troet handlingen ville udspille sig, som den gjorde.
Tre film, der klart kan anbefales. De er værd at se, skønherlige mennesker!

Magnus kommer hjem i morgen. Det bliver godt, jeg savner ham. Glæder mig til at se hans ansigt og snakke med ham, høre hans stemme i stedet for at se små bogstaver på en skærm. Og han duft, uf, jeg kommer til at ligge og snuse til ham hele natten. Uf, det er godt!


Hvad går I rundt og laver, chicks? Nyder I ferien og det gode vejr (rettelse: regnen og tordenen)?

Ingen kommentarer: