Pages

7. jul. 2011

Et nydeligt kaos fyldt med eftertænksomme minder

Alt flyder. Alt roder. Alt er kaos i øjeblikket. Ikke i mit sind eller i mine følelser, næh, der er nydeligt. Helt som det skal være. Men herhjemme, mit hjem og mit værelse, tjaeh, det er bogstaveligt talt et kaos. Jeg har næsten pakket alt ned. Mit værelse ligger i syv flyttekasser og en plasticsæk indtil videre. Jeg mangler at pakke mit tøj og al min makeup og creme og så videre. Væggene er bare, hylderne er tomme og når man klapper, er der ekko. Al personlighed er væk, alle strejf af mig er forduftet. Nu er det ikke rigtig mit værelse længere, nu er det bare værelse. Et værelse med fire hvide vægge.




























Det har været hyggeligt at pakke det hele ned. Jeg har haft et smil på læben, og hver papkasse og dens indhold betyder noget. Det har vakt mange minder, og inderst inde er det trist. Det har vakt mange forskellige minder, sjove som triste som hyggelige. På tirsdag siger jeg farvel, sådan rigtigt farvel. For måske ser jeg ikke lejligheden igen. Det er trist at skulle sige farvel til sin barndom, til 13 år af sit liv. Men jeg siger goddag til en masse nye.

Har I nogensinde prøvet at flytte?

3 kommentarer:

signe. sagde ...

Jeg flyttede i januar sidste år :-)

Millarikke. sagde ...

signe.: Hvordan havde du det med det? Var det helt vildt trist eller glædede du dig bare til at komme videre? Eller var det en blanding, ligesom jeg har det? Og hvad længe havde du boet der? :)

signe. sagde ...

Egentlig var jeg glad for at flytte. jeg boede i en mindre by ca 10 km fra Randers og skulle så flytte til Randers, det var jeg faktisk glad for. Jeg flyttede ikke skole, da jeg havde det godt på den skole jeg går på nu - så sådan set er der ikke så meget forandret, udover jeg nu bor et andet sted. Jeg var slet ikke trist over det, nok mere glad! havde boet der omkring 12 år (-: