Pages

10. jul. 2011

En fødselsdag

I onsdags var jeg til min venindes fødselsdagsfest. Hun blev 16.
Vi havde det så sjovt, vi grinede, dansede, hørte høj musik, spiste god mad, blev berusede, nogle fulde, tog billeder, freakede ud, startede nye venskaber. Det gjorde jeg i hvert fald. Jeg kendte kun omkring halvdelen.
Her er et par billeder, som er tyvstjålet fra min veninde Katrines blog.


























Mig og Julie


























Ølstafet!


























Signes flotte hår.


























Ida og Katrine


























16 år, 16 shots. Natasja og jeg lavede shots til fødselsdagsbarnet af mælk, gul gajol, vodka, kaffe, juice, sodavand, bailey, øl, vand, rekorderlig og drikkeyoughurt.


























Der danses til den store guldmedalje.


























Katrine, Mig og Julie. I er skønne piger! <3


























"I whip my hair back and forth, I whip my hair back and forth..."


























Icecream-time!


























Lidt fuldskab.

Tak for en hyggelig aften, piger.

1 kommentar:

Mette sagde ...

Jeg ville også ønske jeg kunne finde ud af at lave den fine fletning :-)