Pages

3. jul. 2011

Daddy goes 41



Min far har fødselsdag i dag. Han bliver 41.
Dagen skal tilbringes med dejlige mennesker, god mad og latter.
Jeg elsker min far. Han evne til at gøre alting morsomt, hans evne til at få mig til at grine. Han sidder altid foran computeren, både i fritiden og på arbejdet. Han er altid glad og er rap i replikken, på den gode måde. Han går i nike-trøjer og er forelsket i apple (fact: selvom det nu var mig, der startede apple-flippet med at ønske mig en mac i konfirmationsgave). Han er madglad og sovs, kartofler og en god bøf slår aldrig fejl.
Min far er verdens bedste far. Det synes jeg i hvert fald.

Tryk 'synes godt om' og ønsk ham tillykke, det vil han blive glad for!

5 kommentarer:

Clara sagde ...

Camilla, undskyld jeg ikke har fået kommenteret på alle dine skønne indlæg endnu, det kommer! Sidder bare tit og er mundlam, du skriver så flot! <3

TILLYKKE MED DIN FAR!!!

Ja, det har du ret i. Det glæder jeg mig også til, selvom det bliver pisse hårdt. Men jeg kunne virkelig også se, hvem der betyder noget, og dem som jeg betyder noget for, da vi sagde farvel sidste skoledag. Der var to piger, som havde skrevet breve til mig. Jeg blev SÅ rørt.

Husk, jeg er flyttet over på blaaaura.blogspot.com, glæder mig til at se dig derovre!

Clara sagde ...

Ja ikke? Det er jeg glad for at du synes <3

Clara sagde ...

Det skal du ikke være ked af. Jeg kender det godt <3 Og operationen gik fremragende, så :-)

Amanda sagde ...

Tillykke med din far! :D
Det fik lige mig til at tænke på hvor meget jeg savner min far, selvom der kun er gået en uge her i sommerhuset (:

Millarikke. sagde ...

TUSIND MANGE GANGE TAK FOR ALLE JERES 'SYNES GODT OM'. HAN BLEV GLAD! OG DET GJORDE MIG GLAD. TAK, I SKØNNE MENNESKER!! :D
/Millarikke.