Pages

14. jun. 2011

Two drops of heaven



































Her er mine to nye vidundere. De er fra Bianco og koster 450dkk. Jeg er simpelthen så vild med dem, jeg kan slet ikke stå for det rå look. Og det bedste af det hele? De sidder som en drøm, de er bare så behagelige at have på. Jeg var så glad, da jeg fik øje på dem, for jeg har virkelig gået og drømt om et par sandaler noget lignende for jeg ved ikke hvor længe. Derfor er bliver jeg nærmest høj bare af af se på dem.
Hvad synes I om mine nye sko, dejlige mennesker? Og hvad synes I om sko generelt? Is it a love or a hate thing?

1 kommentar:

Rikke V sagde ...

Ååårh, gud! Hvor er de dog flotte! Bliver også nærmest høj, da! :-D
Men sko.. Er en god ting, de passer bare aldrig perfekt på mig, så både en love and a hate thing :-P

// Rikke - Venskabdhe.blogspot.com