Pages

25. jun. 2011

Trævægge og køjesenge



Nå, her er jeg så. I et sommerhus i Nordjylland, midt i en skov. Hvorfor er det, at sommerhuse har det med at have trævægge? Træ over det hele? Jeg synes altid, det bliver en anelse klaustrofobisk. Nogle ville mene at er hyggeligt, og at det er det, der gør det så hyggeligt at tage i sommerhus. Men altså, jeg er (næsten) ligeglad med, hvordan der ser ud. Bare jeg er her med de rette mennesker. Trævægge er okay, det er bare ikke lige det allerbedste jeg ved. Okay, jeg hader det faktisk ret meget. Det er grimt, ikke spor hyggeligt. Men fuck it, jeg har mit eget værelse, et sted hvor jeg kan lukke døren og være mig selv. Et sted jeg kan lade mine tanker få frit løb. Det er det vigtigste for mig. Så undgår man også andre menneskers snorken og andre lyde, man laver, når man sover.
Sidste gang, jeg sov i køjeseng, var på skiferien. I et værelse med min bror og søster. Jeg hadede det, men det gjorde ikke så meget. De var alligevel faldet i søvn inden jeg skulle sove.
Nå, jeg vil være social og spille spil med de andre.

Ingen kommentarer: