Pages

17. jun. 2011

Three down, one to go

Så er tre ud af fire af mine eksamener overstået. Jeg var oppe i dansk i går. Det gik rigtig fint, lidt mere end fint måske, jeg trak en novelle og fik 10. Så jeg er godt tilfreds, jeg er faktisk også lidt lettet. For jeg var nervøs, så nervøs at jeg rystede og begyndte at grine lidt af mig selv, den ene gang, jeg gik i stå 5 sekunder. Jeg var nervøs, selvom det var afslappet og censor var sød. Det er overstået, og jeg er kommet over det med et smil og et lettet hjerte. Nu gælder det bare engelsk på mandag 8.15, og så har jeg sommerferie. Egentlig er jeg ikke nervøs for engelsk, for jeg kan jo godt snakke engelsk. At jeg bare skal snakke så meget jeg kan så korrekt så muligt, skal bare blive hængende i mine tanker. Mit foredrag er næsten færdigt, jeg mangler et par sætninger.  Jeg havde faktisk skrevet det, da vores lærer fik den "gode" idé, at vi skulle fremlægge det for klassen. Han sagde bagefter, at det var et meget fik niveau, men at det skulle være mindre facts og mere mig. Så jeg har siddet og skrevet det om i går, og jeg er mere end tilfreds med det. Det er mere mig, det er bedre.










































Her er, hvad jeg havde på i går. Dejligt afslappet, perfekt til en prøve. Skjorten er den, jeg købte i tirsdags i H&M til 79.95dkk. Den er rigtig rar at have på, og så elsker jeg bare skjorter! Til min eget forsvar, vil jeg gerne lige pointere, at uldsokkerne kun kom på, for ikke at fryse, da jeg sad med åbent vindue og lyttede til regnen.

Udover at være til prøve og sidde herhjemme og være kedelig med mit engelsk, var jeg på mcdonalds og i H&M med Katrine, Hjalte og Magnus. Vi havde det ret så sjovt, det var fedt. Selvom drengene nok ikke helt syntes, at det var fedt at sidde og vente på os en hel time i H&M. Jeg forstår dem nu godt, stakkels dem.

Senere i dag skal jeg ud til den mandlige halvdel af mine forældre, Magnus kommer også med derud. Jeg tror, det bliver hyggeligt. Vi skal fjolle rundt, se film, grine og have det godt - og så er der så liiiiige det, at jeg også skal øve engelsk, men det går nok. Jeg skal nok nå det hele.

1 kommentar:

Clara sagde ...

Wuhu! Held og lykke imorgen, og tillykke med 10 tallet. Du er jo alt for cooool (-:

Org, du er så smuk!