Pages

3. jun. 2011

Tanker, følelser.

Kender I det, når folk ændrer sig? Når folk ændrer sig alt efter, hvem de er sammen med? Min veninde plejer at være den samme uanset hvem hun er i nærheden af. Altså selvfølgelig er der små ændringer, men hendes personlighed er den samme. Men nu, lige pludselig, ud af det blå, har hun ændret sig. Hun plejer at tage hensyn til andre, være stille og rolig og ikke rigtig gide al sådan noget pjank og pjat. Men nu, tja, nu er hun hensynsløs, hun er bare helt anderledes. Alt sammen på grund af nogle mennesker, hun ikke ser særlig tit. Det irriterer mig grænseløst, for hun er bare ikke min veninde, hun er bare ikke helt det menneske jeg elsker med hud og hår. Hvorfor er det at folk gør det? Jeg tror ikke, at hun gør det med vilje, men på en måde sårer det mig. Nu er hun ude og fjolle rundt til sent, det ville hun ikke have gjort normalt og jeg ville ikke have siddet her med en svigtet følelse i kroppen. Jeg har det som om hun har glemt mig, som om hun er lige glad med mig. Og det værste af det hele er egentlig, at hun slet ikke ved det, slet ikke tænker over det. Kunne man fortælle det? Ja. Gør jeg det? Nej. For hvordan kan jeg bede hende om at atoppe med at være en anden? Det gør man ikke. Det gør jeg i hvert fald ikke.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Ingen kommentarer: