Pages

9. jun. 2011

SamsøeSamsøe-logobag

Hvis nogen af jer følger Acie, har I også læst om hendes SamsøeSamsøe-logobag og konkurrencen om en. Jeg har læst Acies kloge ord og finurlige ordspil i et par måneder nu, og hun er en af mine favoritter. Hun virker så meget nede på jorden, så meget menneskelig. Hun er en, som man kan referere sig til. Og så skriver hun bare fandens godt!
Nå, men jeg deltog i konkurrencen om en logobag med tanken om, at jeg da ligesågodt kunne prøve. Ikke at jeg troede på at vinde, jeg vinder nemlig aldrig noget. Men ved I hvad?
JEG VANDT SGU!
I skulle have set mit ansigt, da jeg fik mailen for en 14 dages tid siden, det må have være priceless. Tænk at jeg vandt, tænk at jeg faktisk vandt noget. Jeg var ret så overrasket, men samtidig var jeg ret så glad. Det er en logobag, men den er fed. Og jeg har en!




1 kommentar:

Clara sagde ...

Ih tillykke da!

Acie er virkelig også en af mine favoritter. Hun er virkelig helt sig egen, ligesom dig!

Og undskyld, jeg ikke får skrevet/kommenteret så tit. Er bare 500 bloglovin dimser bagud... Stress :-)

Men jeg nyder hvert og et af dine indlæg. Jeg elsker dine indlæg, som virkelig sætter tanker igang! Skøn det er du! <3