Pages

30. jun. 2011

Rengvejr, sokker og musik


























Det regner. Jeg elsker regnvejr. Der er bare noget smukt over det, noget naturligt. Noget, der er en lille smule magisk. Og så er det noget så hyggeligt. Regnvejr fører på en eller anden måde altid til hyggesokker og musik. I dette tilfælde er det Fallulah. Jeg købte The Black Cat Neighbourhood i går, hendes cd. Jeg kan slet ikke stå for hendes musik, hendes rå men samtidig så rare stemme. Og så er hendes tekster geniale, fordi de er så underlige, så langt fra normen.
Jeg købte også pladen med Selvmord. Selvmord. Er nok egentlig mest til Fallulah, men Selvmord gør det nu også godt. Kan især godt lide deres tekster, sådan noget stille og roligt noget, noget der betyder noget.

Hvad er I mest til? Selvmord eller Fallulah?

1 kommentar:

Line sagde ...

Fallulah! Har forsøgt at synes om Selvmord, og det er da også okay, meeen jeg vil meget hellere lytte til Fallulah!