Pages

10. jun. 2011

Radioaktivitet

Som sagt var jeg til fysik i dag. Jeg er så lettet, det gik virkelig bare godt. Det hele var så afslappet, så nede på jorden, og jeg kunne ikke rigtig lade være med at smile da jeg havde trukket Radioaktivitet, det emne jeg allerhelst ville op i. Det gik fantastisk, og jeg følte virkelig, at jeg havde styr på det. Derfor er jeg også enormt glad, okay nok nærmere lykkelig for, at jeg fik 12! Jeg er så stolt af mig selv, for jeg havde virkelig frygtet, at de tre andre enormt dejlige, kloge piger, jeg var oppe sammen med, ville få 12, og jeg kun 10. Det skete faktisk, og jeg har så ondt af hende, for hvor må det være hårdt. Det var jo også det, jeg havde frygtet. Men intet kan overvinde den glæde, der fylder min krop lige nu. Jeg smiler, jeg håber I også gør det!

7 kommentarer:

Louise Christensen sagde ...

Stort tillykke med 12-tallet :-)

Mig sagde ...

Det vidste man jo godt ville ske :)
- Tillykke med det!

Mig sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Jeg ved ikke, om man skal have "ondt af en", der fik 10. Jeg synes da, at 10 er en VILDT FLOT karakter, og selvom det ikke er 12, så er det jo en god karakter ;)

Jeg kan selvfølgelig godt sætte mig ind i, at det må være træls at få 10, når de andre får 12 men alligevel..
Jeg fik en meget lav karakter, og de andre fik 10-12 :)

Og stort tillykke med 12'tallet!!

Rikke sagde ...

Uh! Jeg skal også snart til fysik - men satser sgu ikke på at få 12! Men mange gange tillykke!! :D

Amanda sagde ...

Både 10 og 12 er super flot til en fysikeksamen! Tillykke med dit 12tal! :D<3

Rikke V sagde ...

Uuuuh, tillykke med dit 12-tal, hvor er det flot! :-D

// Rikke - Venskabdhe.blogspot.com