Pages

29. jun. 2011

Late night thoughts

Så har jeg kæmpet mig gennem 349 indlæg. Bloglovin' er noget så genialt. Når man altså har tiden til at følge med. Ellers er det noget af en humørdræber, når man indser, at tallet i parantesen bliver ved med at vokse. Jeg var så tæt på flere gange at sige fuck them all og markere dem alle som læst. Men næh nej, jeg er sej. Og derfor har jeg siddet oppe og læst dem hver og et. Og kløet min kløende krop. Fuck sol, og fuck solcreme endnu mere. Hvorfor skal det være så klistret? Det er jo ikke ligefrem fordi at det virker indbydende at smøre sig ind i.
Så nu er den kæmpe gule bøtte aftersun fra matas blevet min bedste ven. Jeg er vidst nok på 7 omgang.

(Jeg vil smøre mig ind i endnu et lag aftersun fra den kæmpe gule bøtte fra matas, inden jeg svæver til drømmeland. Sleep tight, hvis ikke I allerede sover. Til dem der gør: I er kloge, skønhedssøvn er vigtigt. Okay, jeg er lidt underlig, når jeg er træt. Don't mind, det er ikke så slemt. Det er værre normalt. Hey, jeg tror faktisk ikke, jeg har fortalt jer, at jeg blev kåret som årgangens hyperunge sidste skoledag. Det er lidt komisk, ikke? Har I opfattelsen af, at jeg er en hyperunge?)

Ingen kommentarer: