Pages

20. jun. 2011

Jeg skal tro mere på mig selv

Jeg er tilbage. Jeg er tilbage fra det, jeg frygtede så langt ind i mit hjerte. Det, jeg frygtede, skulle gå så grueligt galt. Men nu er det overstået, og jeg er så lettet. Det gik godt, rigtig godt, og jeg fik 12 i mundtlig engelsk. Hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg, jeg har fortjent det. Jeg er så stolt af mig selv, at jeg kunne sætte mig ned at tude. Glædestårer. I aner ikke, hvor godt jeg har det lige nu, hvor højt jeg svæver over jorden. Jeg har sommerferie, jeg har lige fået 12 i mundtlig engelsk, jeg overvandt min nervøsitet og min frygt og brugte det som en styrke.
Hvis alt dette eksamensræs har lært mig noget, så er det, at jeg skal tro mere på mig selv. Lære at sige 'du kan godt' og 'det skal nok gå'. For jeg kan godt, og det går godt. Det har jeg bevist over for mig selv. Jeg har bevist, at jeg godt kan, at jeg ikke er helt dum. Nothing more, nothing less: jeg kan godt, jeg skal bare tro på mig selv.


























Mig og Jonas. Haha.

Kære venner, tusind, tusind, tusind tak for jeres kommentarer til sidste indlæg (og alle de andre indlæg). Tak fordi I tror på mig, tak fordi I er der for mig og bakker mig op, når det hele vælter. I er sgu nogle fantastiske mennesker, hver og én. Tænk at I bruger jeres kostbare tid på at læse alle mine tanker, på at fordybe jer i mit liv. I gør mig glade, tak.

4 kommentarer:

Amanda sagde ...

Kæmpe stort tillykke! Jeg vidste du kunne! Jeg er så stolt af dig! :D<3

Karina sagde ...

Hvad sagde jeg????? :D Stort tillykke smukke! <3<3<3

Cecilie sagde ...

Så et link til din blog på Amanda's madeindk og har lige nu siddet og tjekket dine indlæg igennem. Elsker alt det følelsesmæssige pladder, som du jo kaldte det i er lidt gammelt indlæg! Kan nikke genkendende til super mange af dine tanker! Tillykke med karakteren!

Millarikke. sagde ...

Amanda og Karina, tusind tak tøser. I er dejlige! <3
Cecilie, jeg takker og bukker. Er glad for, at du kan lide det. Jeg skriver bare det, jeg tænker, ned, for at kunne holde styr på det hele. Og så er det dejligt, når folk så kommenterer på tingene, med trøst, støtte og opbakning. Tak, endnu en gang, jeg håber du hænger ved <3