Pages

19. jun. 2011

Jeg brød sammen

Det hele rabler sammen om mig lige nu. Eller det gør det ikke, det føler jeg bare, at det gør. Jeg sidder og øver mig på mit foredrag til i morgen, til den der irriterende engelskeksamen. Jeg kan det ikke, jeg roder rundt i det. Og så er jeg så fucking nervøs allerede nu. Måske er det fordi at jeg inderst inde godt ved, at det kommer til at gå af lort til i morgen. For jeg kan ikke mit foredrag. OG jeg kan simpelthen ikke samle mig om at øve på det. Ikke engang at læse det. Jeg er så ked af det, tårerne løber bare ukontrolleret ned ad mine kinder. Jeg er så ked af det lige nu, at jeg rent faktisk har overvejet, at jeg ville dumpe. Det ville jeg ikke kunne bære, hvor ville jeg være skuffet. Skuffet over mig selv. Jeg er ikke sådan en, der dumper. Jeg har kun fået ét eneste 4-tal. Og det var i 6. klasse. For flere år siden.
Nej, jeg kan ikke lade det ske, jeg fortjener bedre. Jeg kan ikke gøre det overfor mig selv. Så der er kun 1 ting at gøre. Og det er at øve. Og øve. Og øve. Og øve. Og øve lidt igen.
Jeg er helt knust, bare af tanken. Men jeg må se min frygt i øjnene og bruge det som en styrke. Jeg har ikke noget valg.

4 kommentarer:

Karina sagde ...

Smukke.... Du kan godt! Du er skide god, du er så. Du er stærk nok, og inderst inde ved du godt at du kan. Det kan godt være at det virker umuligt og uoverkskueligt, men du er Milla og du får fandme en flot karakter! Jeg ved du kan <3

Emma sagde ...

Det skal nok gå! :D Det er jeg sikker på! Engelsk er også nem at "snakke sig fra", hvis du forstår :)

Emma

Anonym sagde ...

Undskyld jeg siger det, men hvor er du TRÆLS at høre på! Du får altid så gode karakterer, og du VED du kan klare det! Du klarer den sikkert til et 12-tal, for det er jo DIG! Og selvom 4 måske ikke er en fantastisk karakter, så er det vel fint. 4 er lige præcis middel, så det er vel godt nok?

Selvfølgelig er det bedre at få "over middel", men hvis du selv synes du er så dårlig, så er 4 vel godt?

Og ja, jeg er anonym, men jeg har ikke selv nogen blog. Og du mener måske, at jeg bare kan lade være med at læse dine indlæg, men jeg kan enormt godt lide din blog.

Held og lykke! Og vi ved alle sammen godt, at du nok skal klare den ;)

Millarikke. sagde ...

Anonym, tusind tak for din kommentar. Tak for kritikken, jeg ved godt, at jeg måske er træls at høre på. Men det er nu sådan jeg har det indeni. Jeg ved godt, at jeg måske ikke er så dårlig, som jeg nogengange tror, jeg er. Men når det kommer til eksamener er jeg virkelig usikker på mig selv, og det har hjulpet mig rigtig meget at skrive om det.
Og ja, 4 er ikke en dårlig karakter, og det er 7 heller ikke, men jeg sætter bare så utroligt høje krav til mig selv, og det gør, at jeg ikke er tilfreds med 7. Fuck det, om folk synes, jeg er utaknemmelig. Jeg er i det mindste ærlig.
Og tak for rosen, jeg håber du stadig vil følge med, selvom jeg er lidt træls at høre på en gang i mellem :)