Pages

24. jun. 2011

I en fart

Mit liv er ret godt lige i øjeblikket. Det hele går så hurtigt, og jeg føler ikke rigtig, at der er timer nok i døgnet. Men jeg nyder det nu alligevel, og derfor må i leve med, at jeg har forsømt jer lidt her på det sidste. Tiden er bare fløjet afsted, det er lidt vildt, at det lige pludselig går så hurtigt!
Magnus tog afsted på turné i morges (kl. fucking 7.30. gaaaaab!), og han er væk lige indtil næste mandag. Gosh, det bliver rigtig hårdt, især fordi han bogstaveligt talt har boet hos mig de sidste uger pga. læseferien. Det har været så lækkert! Nå, men jeg tager til åbent hus her om lidt, og så kommer jeg hjem engang omkring aftensmadstid eller noget. Og så skal jeg i biografen i aften, min fødselsdagsgave. Nice one, haha. Jeg fortæller om det senere, for der er jeg ikke på vej ud af døren. Jeg lover, jeg vil fortælle om det hele. På spejderære.

1 kommentar:

Johanne sagde ...

Jeg elsker den måde du skriver på. Fed blog!

- goldenfashiondreams.blogspot.com